Duktig tjej ? :)

jaaa, duktiga som vi är så var jag och Emma Ingvarson ute och sprang (yy)
yeeeyy , vi kände oss väldiiiiggt duktiga efter ,så vi proppade i oss lite gott som beläning :)
heheh  !
sedan var jag jju i den fula smedingeskolan .... vi lyssnade , kollade , och diskuterade om andra världskriget ,
då vi fick lyssna på två överlevande , rätt segt , men sjukt att det överlevde en sådan grej ..
ah , osv...
har inte så mycket och säga idag eftersom det inte hänt något roligt mer än vad jag sagt ..
hade liksom "två riktiga " lektioner , eftersom vi hade andra världskriget fram till lunch vid 11 tiden .. så det var ett tag .
svenska och bild , var det ända (yyy)
Fett fint väder i dag också !!!
då vi satt och solade på rasterna ...
underbart .
det var allt för mig , fixat och sånt till i morgon , ny duschad och sånt ;)
mysss .
Blir sängen snart eftersom det är upp tidigt .
♥ L.O.V.E  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0