Fredag redaan...?

Halloj!
Freeeddaag idddaaaggg! Hur skönt som helst! (yyy) yeye, skolan flöt på...
Första lektionen hade vi hk då vi kollade på en film om mat, vi skulle igentligen laga pizza men hk läraren var sjuk :/
Filmen var hemsk! De visade att i Usa tex så behandlade de de små kycklingarna som leksaker! De bara tog dem på ett rullband o sket i att de blev skadade! Sedan dödade de dem! Började nästan gråta...känslig för djur misshandel. Bla visade de att en 2 årig pojke hade dött utav e-coll bara för att han åt en hamburgare. Orkar nt dra upp den historien. Men ärligt, man vill ju typ bli vegetarian nu asså....well well.
Sen hade vi So där vi gör reklam filmer, vi ska göra reklam om kakor ;)
*lunch*
Sen sista lektionen hade vi matte då vi hade matteprov. Typ världens lättaste prov enligt mig då. En fråga som vissa tyckte var jätte svår men var skit lätt ;)
• Ett kg milon kostar 30 kr.
• Pelle köpte 0,8 kg milon.
* Hur mycket ska han betala?
HAHAHAH!! Hur lätt som helst, ellerhur? :D
Aja, efter skolan gick jag hem, slängde av mig väskan och gick till bussen till stationen, bytte buss där mot stallet. Skyndade mig till stallet, tog in Pontus, borsta,linda, sadla o tränsa osv. Red upp till ridskolan och träna. Träningen gick bra. Pontus var inte så van vid att gå direkt bakom någon + att han ALLTID måste gå först...-.- men efter ett tag lugnade han sig o gick fint :) red till stallet, mocka osv. Elin körde hem mig:D(en i stallet)

Och så hade vi fredags myyys! Kollade på film o såå (yyy)

Imorgon blir nog upplägget såhär :
• åka till börjes o köpa lite mat o sånt
• kanske ta en sväng på kungs..?
• åka till stallet
• rida ut, putsa
• åka till kompisar

Ha de göött!

P.s roligt att min lillebror är sjuk igen då....-.-' han har kräkts å så, stackarn..:(

* var bara tvungen att lägga upp den bilden *


Kommentarer
Postat av: Permis

2012-03-12 @ 23:31:03
Postat av: Pernod

Fiin blogg i fiina bilder

2012-03-12 @ 23:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0