Fridayy

Fredaag! Såå sköönt :) men som sagt, det har gått jätte fort jue ? Aja, inget att klaga på kanske ?
Hemkunskapen gjorde vi våfflor mums! So:n kollade vi på alla reklamfilmer, hahah verkligen underhållande :D
Matten inget spec .
Efter skolan åkte jag till stallet, på bussen träffade jag sara, trevligt! Gjorde "varvet" sedan red jag barbacka! Hur härligt som helst! Pontus gick ju superfin !?? ;o hur härligt som helst säger jag bara :) var väl klar vid 17.00 kanske ? och nu sitter vi hemma o funderar på vad vi ska äta :/ humm...kommer väl på något snart. Sen blir det myyys!
Imorgon ska jag till stallet vid 13.30, rida upp till fjärås ridskola vid 15.00 och rida dressyr med laget i ca 1 tim, skynda till stallet, åka hem, sedan vara vid facklan klockan 17.00! Stressat! Men aja det får väl gå...
Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0