heeej allesammans :)

yeeeyy , så sjukt jävla taggad !
imorgon är det bara tre dagar kvar tills min födelsedag (yy)
fett najs kommer det bli !
då vi har studiedag på måndag också , ännu bättre ! :D
BÄST !
men det blir stan med mamma eftersom jag gärna köper mina kläder själv !!
lunch i stan också då , sedan trevlig middag hemma .
tyvärr kommer inte min pappa kunna vara med eftersom han skulle på något viktigt möte han var tvungen att gå till , så träffar han nog bara på morgonen . om inte lite på kvällen också , maybe
men en dag jag verkligen längtar tills , dock kommer det gå så fort och min dag är över :(
yeeyee , lämnar detta nu , kommer ju kanske mer om det !
dock nog inget blogginlägg på måndag då , tar det på tisdag , vill inte sitta vid datan då !


Min dag har inte alls varit jobbig
fett chill faktisk !
så här ungefär . * tar inte med raster osv *

  • ca halv timmas lektion
  • 09.00 var jag och emma tvungna och gå till skolan cafe
  • slutade där 11.30
  • vi sket i bamba .. hade ändå ätit så mycket i cafet , hahha , passa på när det är gratis !!
  • 45 min so , då vi gör reklam filmer så att vi filma hela lektionen typ , sjuukkktt chill .
  • engelska , men då skulle vi gå till skolsköterskan för man skulle väga , möta sig och kolla ryggen , så ca fem  gick dit , en av dom var jag då , kom till engelskan då vi missat en halv timma och det var inte alls mycket kvar på den lektionen . haha , det ända de gjorde var att kolla film sååååå !
  • slutade 14.10
min dag ... älska !
ridingen så la lite ut som igår !
GAAAAAAAALLLEEEEEEEENNNNNNNN POOOOOOONNNNNNNNNNNIIIIIIIIII
vi red lite på fotbolls planen som blivit nerlagd , bra rid plats !
han var hel galen power och inte långt ifrån att har var uppe att ställa sig ..
kunde inte skritta utan små trava hela tiden påvägen hem .
gick annars bra i from och bra framåt bjudning .
finfin !
sträkte också bra på benen när jag ökade och längde hans trav !
jaja , typ som i går .. hoppa rakt upp i luften ,gunghäst osv ..

har inte så mycket att säga ! imorgon är det FRRRREEEEDDDAAAAAGGG :DDDDDDDDDD
alltid skönt med helg !
men hör av mig i morgon ..
så aah !

GodNatt 

image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0