Hej alla glada ! :DD

tar onsdag och idag lite sabbt för hinner inte blogga så mycket idag och imorgon eftersom det är mycket och göra nu innan vi åker .
igår red jag Nancy , och det gick jätte bra , jobbade henne kanska mycket i
både galopp , trav och skritt .
och jag var ju i skolan , seeeggg -.-
Johanna var inte i stallet onsdag , för då hade hon mycket och gör för de skulle på någon utställning med
deras företag , som de har fixat innom skolan tror jag :) de säljer ögonfransar , jätte fina !
kolla inne på deras facebook sida och gilla .----> http://www.facebook.com/EYE2EYE.uf
de står både priser och bilder på ögonfransarna .
Ni kan kontakta mig om ni är sugna på ett par , så kan  jag fixa de ! :)
idag var hon då på denna utställningen så båda de dagarna red mamma annie .
tyckte faktiskt de såg rikitigt bra ut .
själv idag red jag Power , dålig framåt bjudningen i trav och skritt , men annars gick han skiiiiiiiiiiiiittttt finnnttt !
nöjd med min polle som äntligen är frisk från allt nu igen (yy)
imorgon skulle de bli fint igen , wwiiee , äntligen vår ? :DDDD
så då ska jag rida innan det blir hejdå sverige , hej norge och alla skidor !! :DD
kommer inte bli någon uppdaterning till och med lördag .
ska fixa läxor och sånt i morgon och paka massa så kanske inte blir det i morgon heller .
men jag har verkligen mycket att göra , så duktiga Alva får hålla igång bloggen :)
♥ L.O.V.E 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0