Hej !

tänkte göra en snabbis inlägg , skulle ha lite fredagsmyyyss med familjen och inte sitta vid datan för en gång skull.
så aah , var i skolan i dag då min dag var piss dålig på sätt och vis !
Mitt marsvin dog och hon har varit med mig i ca sex och ett halv år ..
allt blev bara så tomt . okej , hon har det bättre nu osv
men assåå fan !
så jag har inte varit på så bra humör och sånt !
skolan var piss tråkig och kunde bara gå och slänga sig i väggen .
verkligen hur seg so helst !
kom hem och så sedan åkte jag och syster till stallet .
mockade två boxar och 8 hö påsar eftersom jag hade Aafke idag också !
ingen rinding , tyvärr med de fick vila :D
men imorgon om det blir fint som jag tror det skulle bli , blir det såklart ridning :D
i paddocken tror jag ,, måste få ut alla energi som finns inom han just nu ..
som inte riktigt går att göra ute då han ställer sig .
wellwell ..
det var la allt för mig idag !
ha det !
rest in peace . ♥ Ängla 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0