Huuummmm

Halloj! Ledsen att jag inte uppdaterade i måndags o i går! Pluss att Fred låste min mobil...-.-'
Måndags var de ju skola, fick sluta en halvtimma tidigare för att jag skulle hinna med en tidigare buss så att jag skulle kunna hinna rida o så innan stallmötet. Pontus gick fint. Stallmötet var bra, tog upp lite nya grejer o så. Åkte hem och gjorde läxor :(
Igår skola som vanligt, gick hem men behövde inte ta bussen för att mamma och jag skulle åka tsm dit vid 18.30 sent jag vet men skulle träna kl 20.00 !
HAHAHAHHAHAHAH när jag och mamma skulle koppla transporten till bilen så gick fram hjulet av typ! HAHAHAH!! Så vi fick fråga om hjälp, och då gick de bra...heheh. Lastade Pontus och åkte iväg till ridgymnasiet. Där hjälpte Emma mig lite grann. Det fik super bra! Pontus har nog aldrig gått så bra förtut! Han var helt slut då jag red i 1 h o 30 min :o aja de behövde han.
HAHAHAHAH och sen när vi var klara i stallet så skulle vi ju koppla av transporten. Och ni kan ju gissa hur det fick när man inte såg något för att det var skit mörkt, fast vi kom ju till stallet vid 22.30 så aa...men med nöd o neppe så gick det. Det var ju faktiskt första gången jag och mamma kopplade transporten osv. Men det gick ju :)
Idag då, just nu sitter jag i skolan för är tveksam att jag hinner efterskolan och efter stallet. Men jag ska iaf träna. Får skynda mig till bussen. Aa men nu ska jag ha spanska förhör (hoppas de går bra...) så vi fårse om jag hinner med något godnatt inlägg innan jag lägger mig. Btw så har vi Np i matte imorgon IGEN .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0