Jasså?

Snabbis inlägg, sorry.
Idag tog vi spruta..! :o + att vi ska ta 2 st sprutor till sen...:( aja, jag är nt den personen som är rädd. Ist satt jag o skrattade åt min kompis som satt bredvid..hoho ;) jag är lite knäpp jag vet...men efter skolan drog jag hem. Åkte buss till stallet, bussen var full såklart...-.-' aja, gjorde maten sedan var kag tvungen att skynda mig med att sadla å ta på transportskydd. Tränade för Lennart. Det gick skit bra! Visdag bland annat filmerna från tävlingarna. Lennart tyckte att Pontus nt lyssnade på handen. Han smyg sprang lite hela tiden, vilket ledde till att han tog kontrollen..(på tävlingen) men idag var han hur fin som helst! Lyssnade väldigt bra :) de jag ska träna på är att JAG har kontrollen, när jag vill att det ska gå långsamare så ska de det och när jag vill att det ska gå snabbare ska de det. Aa om det går så kommer det att skit bra på tävlingarna ! :)
Just nu sitter jag i bilen påväg till stallet då vi ska bara lasta ur o Pontus ska få äta. Sen ska jag åka till pappa, äta + plugga lite matte då jag har matteprov imorgon...
Efter skolan imorgon skyndar jag mig till stallet, sadlar o tränsar och rider upp till fjärås ridskola. Rida lite dressyr med laget. Hem, "sova" (yyy)
Lördag rida ut. Vara med kompisar <3
Och söndag tävlaaaaaaaa!<3
Ska hoppa LC o LB :)
Hörs imorgon!

// Alva<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0