Kungsbacka !

Japp , Hej !

kort inlägg för jag har inte så mycket att säga och är in alls blogg sugen idag . 

Idag så var det ju skola ... rätt seg .
efter de drog Jag ,Josefin och Emma in till kungsbacka .
TrevligtTrevligt .
Hade så ont i magen efter allt skratt , jag är verkligen hur trött som helst och ville bara gå och lägga mig , dock myser jag i sägen , men ville bara blunda .
så kolla jag på klockan så var den bara halv 8 .... ååh , vill sova !
haha  , ska typ lägga mig 9 eller något , helt sluuuuttt :s Tack tjejer :*
aja , inget stall i dag heller ...
Men imorgon hade jag tänkt rida om det är hufsat väder eftersom det står att det typ ska snöa . WWHHHUUTT ?
får la se , dock trodde man ju att våren var här nu ....
yeye,det var ju spruta i skolan i dag också , hehe !
jag hatar sprutor som jag sa , och jag var verkligen hur jävla nervös som helst , och ville verkligen inte ta den !
djupa andetag och avslappnad , så gick det toppen ! sticket kändes inte , dock krampa det lite , men annars var det inga problem ! satten mig ner efter och det krampa 1-2 minuter sedan var det borta .. kände knappt av det , visst i vissa lägen kan det göra lite ont , men kan ju vara att hon nudda en nerv eller vad som helst !
Provet kändes också bra .. skrev i alla fall saker på alla frågor och sånt , vissa var lite svåra , med det fixa sig till slut (yy) så rätt nöjd med allt i dag !

Det var nog allt , hör av mig mer imorgon ! :)


♥ L.O.V.E 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0