läxor och skit .

har verkligen ganska mycket läxor och sånt denna veckan så inte orkat eller hunnit med bloggen , tyvärr
igår slutade jag ju sent .. drog hem . och emma hängde med , så vi gjorde lite läxor och chillade lite ,
johanna åkte i väg vid halv 8 typ och mamma och pappa var borta , så vi fixade lite tacos och hade det ur mysigt .
Idag så hade vi nationella prov i matte ...
första gick nog bra , det kändes i alla fall helt okej .
andra provet , kunde jag inte konsentrera mig för jag hade så sjukt ont i huvudet .
och kände att jag inte kunde ett skit , och det var typ huuurrr enkelt som helst .
men aja , kände attdet jag gjorde kändes väl bra i genomsnitt .
när jag kom hem efter en rätt jobbig dag så var jag helt slut men då var jag tvungen att åka till stallet och ta hand om 2 hästar .. hehe , ibland skulle det vara skönt utan häst , men skulle inte kunna leva en sekund utan mina djur som är som luft i mina lungor . det gick rätt snabbt och power verkar vara bättre nu , så kan nog snart börja rida nu .. ni fattar inte vad jag längtat ., fastän det bara var ett par dagar sedan ..
imorgon måste jag plugga , blir ju stallet såklart också ,
får se om jag hinner klämma in ett inlägg , jag ska verkligen göra allt för de .
Hela nästa veckan kan jag inte blogg , från och med lördag , då jag åker till norge .
till trysil ! :DD sedan bloggar jag hur allt varit där när jag kommer hem igen !
Kommer kanske mer om det .
♥ L.O.V.E 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0