Ledig ;)

Hej o ho!
Kollade somsagt på film igår då jag nästan somnade när klockan typ bara var 23.05 eehhh?? Vaknde på morgonen vid 7.30 kanske . Då ville Jacob kolla på film så vi satte på Spider-man ! ;o
När ca halva filmen gått kom en kompis till jacob o jag blev "forever alone" och fick kolla klart filmen själv...-.-' efter de planerade jag o markus att åka till kungs men hade pengarna hos mamma så orkade nt gå dit o sedan till kungs. Så hoppade över de, ist kollade jag på film igen fast med Rikard. Sen fick jag skynda mig till bussen till stallet, och bussen var full såklart...-.- Pontus blev skodd och sedan tränade jag dressyr för Elin :) de gick bra tills vi skulle ta upp stigbyglarna och galoppera, först gick de bra men Pontus blev stressad för det blåste så j*vla mycket, så han ökade, sen när vi skulle sakta av till trav travade han så fort så att jag skumpade skit mycket (hade ju inga stigbyglar heller) så jag tappade balansen och kom lite på sidan. Då fick Pontus panik såklart och skenade iväg då jag nästan ramlade av..hoho ;) men jag är en klisterspindel hahah :D yeye, åkte hem åt mat o gjorde alla läxor.
Imorgon ska vi ta spruta! ;o vill nt! Men de ska nog gå bra *hoppas jag*
Ska ju hoppträna imorgon oxå :)

Fick precis reda på att tävlingen skulle vara på söndagen ist för lördagen, skit också! Då kan ju nt jag vara med mina kompisar o sova över! ;( fast vi ska snacka imorgon om vi kanske skulle kunna ta de på fredagen (nt helt säkert eftersom maja o julia tränar på lördag morgon) men får hoppas att de löser sig. För vi hade nämnligen tänkt ge Linnea en liten prisent ;o (eftersom hon fyllt år)

Men nu ska jag läsa lite NO sen ska jag sova :) höra imon!

*tips på ett bra spel*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0