Lör,sön,mån

Hej!
Inte kunnat blogga i helgen då jag har tävlat. Då är de bra att man delar blogg så att man inte oroar sig för att de inte ska komma något inlägg, duktiga Josefine :)
Men iaf, som ni ser i rubriken så har jag skrivit lör,sön,mån det är för att jag ska skriva om de dagarna.
Lördag då. Åkte till stallet, var ute o gick med Pontus då de blåste jätte mycket. Medans jag gick med Pontus fixade mamma allt, tack mamma! <3
Sedan körde mamma mig till Linnea där Signe o Maja var oxå, senare kom Julia.
Vi hade en skit rolig kväll med mycket skratt, tack för de tejer! :)
Efter melodifestivalen o så gick jag hem eftersom att jag skulle tävla på söndagen. På söndagen var jag på Krk. Hoppade två klasser Lc o Lb.
Lc:n gick bra. Han var väldigt snäll o så, de jag skulle göra var mest att hålla mig lugn. Gick nolla i grunden men 1 pet i omhoppningen. Lb:n var han också jätte fin, men JAG klantade mig på ett hinder. Kom helt fel så han kunde inte hoppa, men vi kom runt :) bara att ladda om.
Blir kanske tävling nästa helg, vet inte riktigt än eftersom att jag ska tävla på krk näst näsa helg. Men vi fårse :)
Mitt mål just nu är att gå fina dubbelnollor, sen ska jag börja satsa i omhoppningen. Som sagt, inte Pontus fel. Men så går det ibland när man dömmer fel. Well well...idag var det väldigt soligt o fint! Skulle åka skridskor med klassen idag så vi missade nästan alla lektioner chill (yyy) jag är väl inte superduktig men jag kan åka, hoho :)
Maja o Julia överglänsde ju alla hihi<3 men de tävlar ju sm så de är ju inte så konstigt :) men de gav mig några bra tips iaf. Efter skolan gick jag hem. Mamma kom hem tidigt o sa att hon kunde köra mig till bussen, men 5 min innan så får hon ett viktigt telefon samtal så jag fick springa upp till bussrn då jag hade 4 min på mig :S
Lät Pontus vila idag, han brukar ju oftast vila på onsdagar men eftersom att jag ska träna på onsdag fick han vila idag ist. Åkte hem o åt, gjorde läxorna o kollade lite på film. Och nu ligger jag i sängen o bloggar på min mobil ;) tänkte sova med flätor ikväll så att de blur lockigt imorgon :) läser lite i NO:n och läser ut slutet av boken o sen ska jag sova (yyy) well well, ses imon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0