Miiin helt egna Dag ♥

Jaaaa , som sagt .
min dag har varit toppen hittills :DDD
så jävla underbart när man fyller år och är bossen hemma :)
Jag och Mamma var ju i stan idag (yy)
handlade en del .. :oo
3 tröjor , 2 örhängen , en ring , springbyxor ... aah typ :)
imorse fick jag , skidkläder , ridstövlar , ring , klocka :oo (y)
, skydd till sadeln . vet inte om det var något mer .. heheh ?
men har fått grejer runt 5000 ?
whhuttt .. -.-
aja , jag är inte billig :D
ungefär såhär såg min dag ut då :
  • blev växt runt 6 ? * pappa skulle ju iväg :'( *
  • som några timmar till
  • vaknade runt halv 11
  • fick frukost på en silverbricka
  • fixa mig
  • vid halv 12 någonting åkte jag och mammmmsseen till stallet
  • lunch fodra och fixade det sista * mamma och johanna hade utsläpp idag så de gjorde en del då *
  • drog in till stan ... vid 20 över 12 ?
  • handlade
  • åt lunch
  • handlade
  • fika * johanna kom då också *
  • nu hemma .. runt 5 tiden :)
  • duschat
hahaha ... aah : )
Imorgon är det då skola .. måste plugga eftersom vi ska ha "förhör" på en grej :s
PAALLLLAAARR INTEEEE -.-
wellwell , hör av mig mer imorgon och så :D
L.O.V.E 



Du är det bästa som hänt mig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0