Mondayy

Måndagar = seeeeg dag...-.-'
Först "mentors tid"
5 min rast
Engelska
5 min rast
Matte
5 min rast
Spanska
Lunch
SO
Vanlig ELT (gör läxorna)

Aa ni ser, inte direkt "jätte bra" början på veckan...meen imorgon är de tisdag :) då har jag håltimma (yyyy) fast vi ska ha Np i matte just då så jag får ingen...yippie...! Not..
Aja bara att gilla läget. Åker ju till min lilla underbara ponny, gör min dag (yy)

Just nu sitter jag o väntar på att vi ska ha matte, då ska vi antagligen bara träna inför Np med våra anteckningat.

Dagens "look" hahah xd
Blus
Jeans
Convears
Kan inte ta bild på de nu då jag är i skooolan ! Fast ni får ha en fortsatt trevlig dag (vilket jag ska försöka med)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0