Onsdag - Torsdag - Fredag

Ja , får ta allt idag , eftersom jag inte hade tid i går ?
eller hade både inte tid eller lust ..
Jaja , så jag drar igenom det lite snabbt idag då :)
Onsdag - skola och det var fett tråkigt , segt som fan -.-
drog hem , käkade , bytte om och sedan drog jag till stallet , var bara Powers box som behövdes mockas
allt annat var klart ? :)
Tog in hästarna , johanna var hos en kompis så mamma skulle rida Annie .
Power gick jätte fint i båda varven , dock lite dålig framåt bjudning , men helt okej !
gick fint i både skritt , trav och galopp , sedan tog jag bara ett skutt :) fintfint (yy)
Sedan ville mamma byta för annie var lite pigg och miljön kanske inte va den bästa .
Så jag fick rida annie lite och mamma försatte lite dressyr på Power .
Annie var ju kanske pigg så hon drog och hade uppe huvudet väldigt mycket , så jag såg knapp över hästen :)
hahahaha , men hon var då väldigt svår att få fin eftersom hon bara flängde och hade sig .
traven gick liksom fortare och fortare ..
hehe , sedan hände det nog inte så mycket tror jag :)
Torsdag, Fredag  - skolan som vanligt slutade 14.10 ..
drog hem , har varit hur seg som helst verkligen , var trött i skolan och allt ,
så jag åkte hem och soooovv :) haha , men först åt jag lite och så , sedan somnade jag med mitt täke runt mig !
mys !
mamma och johanna tog stallet idag för att jag verkligen inte orkade ..
imorgon blir det ju stallet , och kanske är med bästis Fanny också
äkta vän .
Sedan händer det inte så mycket , eller hänt så mycket mer faktiskt .
Hör nog av mig mer i morgon , får se hur det är med tid osv !
♥ L.O.V.E 


FAAAANNNYYYYYYY 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0