orkar ingenting .

Hej !
det här har varit den segaste dagen ...
varit hur trött som helst och haft jätteont i huvudet .
så jag gör tyvärr såhär att det blir ett inlägg om min dag och sedan går jag ner och lägger
mig ett tag i soffan innan det blir sängen :)

Som sagt , skola i dag 8.15-14.10 :s
åhh jag va så trött .
palla typ ingenting ..
var på hur dåligt humör som helst och allt var bara "jobbigt "
åkte buss hem då mamma hämta mig vid busshållplatsen för de hade varit i väg , johannahade tydligen då varit i stallet och gjort ALLT ING .. så det blev inget med de .. om snön är borta som det typ är redan är,ska jag nog se till att rida . wwiiee !
Idag fick vi höra också att vi har en vecka kvar på våran kvarka .. sedan får vi då börja träna och åka ut med våra hästar ! vi har redan väntat i två veckor utan att vi visste det !
en stor lättnad att det är över snart !
dock är det ganska mycket jobb efter men ..

Imorgon är det skola igen då .. 8.15-14.20 .
jaaaa, hör av mig imorgon .
om helgen osv .

GodNatt 

♥ L.O.V.E  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0