sårad .

Denna veckan har inte varit bra alls !
eller en bit av den i alla fall .
Känner mig så jävla lurad .
Sårad av vänner ..
det är något av det värsta .
trodde faktiskt jag kunde lita på de .
Vet inte vad jag ska tro .
just nu ångrar jag mycket jag sagt till er och det är få jag
litar på just nu .
orkar inte med falska som ens kan med och ljuga rätt upp i aniktet ,
att ens kunna göra så
usch .
Men kan inte med att släppa er .
Trodde ni skulle vara ärliga , som vi sagt
trårar som rinner ner från kinden .
jag är så jälva ledsen .
vet inte vad jag ska ta vägen .
fattar inte vad ni håller på med .
trodde faktiskt att ni var bättre en så .
om ni inte skulle gjort så från hela början skulle inte mina dagar vara förstöda.
Nu jag vet att jag inte kan säga mycket till er . STORT JÄVLA MISSTAG !
Om man bara kunde spola tillbaka ...
så allt var bra igen ,
allt bara snurrar i huvudet .
vet knappt var jag har mina vänner längre.
var alla tog vägen .
vilka som är äkta och inte ..
Hoppas allt blir som förut , bara för några dagar sedan ,
då jag var så lycklig , nu jag är svag och mitt liv suger en del .
Jag kommer göra allt för att de ska bli som innan .
men allt kommer ligga i bak huvudet .
tyvärr .
om jag bara visste allt innan !
HATA !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså , fan tårarna rinner nästan här när du bärettar om detta . Förstår dig precis !

2012-03-18 @ 07:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0