Saturdayy

Heej! Drar min dag lite fort, vi sov hos pappa igår och kollade på sagan om ringen och hade fredagsmys :)
Mamma kom vid två tiden och hämtade mig, åkte till stallet skyndade mig upp till ridskolan. Pontus var på "bebis" humör idag, hahah men ärligt han var de....jobbig o såååå rädd -.-
Wellwell alla har ju sina dåliga dar, han var lite jobbig där ibörjan men sen gick han super fint! Så de känns bra :)
Skyndade mig t stallet, fixade mig där o flätade håret och så( vi hade bestämt att vi skulle ha de för att likna Katniss )
Hahah men filmen var jätte braa! Rekommenderar starkt! Men den gick väldigt fort, vilket var lite dåligt, alltså de hade kortat scenerna. Tex, i boken var de i grottan i typ 1 vecka, och i filmen typ 2 dar :S
Men annars var den bra, visste ju att filmen inte skulle bli bättre än boken. Men hade en jätte trevlig kväll med många goa vänner :)

Imorgon är de tävling på krk :) blir att gå upp vid 6 eller 7 :o plus att man ska ställa fram klockan 1 timma inatt! Vilket betyder 1 timmas mindre sömn! Så måååste verkligen sova nu, godnatt! image descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0