Snabbis inlägg :)

Tjena!
Orkade inte blogga igår för att jag hade en massa läxor...-.- dessutom så red jag inte och de har inte hänt något särskilt. Drar dagens lite snabbt för att jag måååste sova nu. Torsdag, veckans jobbigaste dag. Massa lektioner osv. Helt slut! Efter skolan hämtade thomas mig och vi åkte till stallet. Thomas mockade och gjorde maten. Sen hängde han med när jag skulle rida ut. Pontus var pigg! Så efter att jag ridit ut i ca 1 tim red jag av honom lite lätt i paddocken. Var ju tvungen att rida ut i de här härliga vädret! Och det ska tydligen blir lika fint imorgon! (yyyy)
Sammanfattat var Pontus bra och dagen var helt ok. Imorgon är det fredag, då ska jag rida i kanske 1 timma vet inte. Kanske med tre st bommar? Well well. Good night! <3

Btw blev faktiskt ganska nöjd med hästen och tuppen :) hästen gjorde jag klart idag på slöjden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0