sorry ,, osv

förlåt , men hade inte riktigt tid och blogga innan
eller ah , jag började men vi data fuckade så...
men jag kör nu i stället , sent jag vet men jag väntar på att klockan ska bli
12 då det är min dag , wwaaahhh :))


vi fick en kommentar som jag svara på nu :

frågan : anonym - jag tycker att ni gör för lite inlägg

svar : ja , och vi är ledsna för det ,
jag har ganska mycket just nu .
och det vet jag att alva också haft
men jag i alla fall rider och är i stallet i flera timmar och kommer
hem och har inte alls lust att starta datan då blogg.se appen inte fungerar när det är längre texer
nu på helgerna när det varit så fint väder har jag spenderat mycket tid med min häst .
och sedan blir det ju skola på tisdag . Men ska försöka blir lite bättre .
Hoppas du är nöjd med svaret .



Ja som sagt , fyller ju år i morgon och jag är på toppen humör och taggar till ttussen
hela 13 år . wwaahh !
vi åt födelsedags middagen idag eftersom pappa inte kan vara med imorgon . så den blev i förväg
, de väcker mig tidigt i morgon när pappa åker ..
sedan blir det stan med bästa mamma runt 12 tiden .
längtar seriöst sönder , kommer bli så bra !

Idag så åkte jag och mamma till stallet en jätte snabbis :(
gjorde ordning allt och så bara , hästarna fick vila .
efter vi kom hem där i från var la klockan runt två då jag började städa mitt rum .
myssss .
plockade undan kläder och torkade av och putsade spegeln osv .
sedan rensade jag mina låder fulla med skit i mitt och johannas badrum .
och städade där också ..
duktig flicka !
så tog jag och johanna lite kort också :) wwiee .
ah , sedan har jag inte gjort så mycket idag :)


Igår så drog jag och Emma Ingvarson
till hampus där tobbe , alex och arvid va !
vi chillade lite , var ute och gick osv .
jag och Emma var la hemma vid tolv ?
vette fan -.- :D
vi gick hem till Emma och badade lite :)
fett jävla skönt var det !
sedan kröp vi ner i sängen så sov vi där .
jappjapp .
L.O.V.E 

* bilder från dagen på mig *









Kommentarer
Postat av: elinlinnealindvall

Veckans blogg utvald, se om det blev ni :) http://elinlinnealindvall.blogg.se/2012/march/veckans-blogg.html#comment

2012-03-05 @ 00:45:11
URL: http://elinlinnealindvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för svaret :)

2012-03-05 @ 08:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0