stress .. + bilder :)

Ja , rubriken bestriver min dag ganska bra faktiskt ..
börjar med att ja och sara hade det mysigt i går , dock hade jag tänkt filmen lite mer verklig
menmen , jag vaknade la nästan vid 10 och vi låg och drog oss ett tag , till halv 11 , 11 .
gick upp käkade frukost och fixade det som behövdes , sedan drog vi till stallet
där mockade vi och fixade det vanliga sysslorna :)
sedan red vi , Frida * johannas kompis * var med så hon tog lite kort (yy)
yeeyyy , hoppade lite i dag med och han var riktigt het , inte några höga hinder än ,
nu ligger vi på 60-70-80 som är mini hinder , men gör det bara för att " sätta igång " han lite
inför ,träning och tävling :)
Kommer några härliga bilder från idag ilägget här också !
Kom hem vid 15.20 och fick fixa mig på mindren 20 min innan gästerna kom :ooooo
då jag kom ner lite senare , när de redan kommit !
sedan åt vi lite , middag och efterrätt , jätte gått verkligen. Tack Mamma ! 
När det åkt hem så fick jag sätta mig med de sista talen i matten ...usch !!
Nu har jag precis gjort i ordning med för natten och fixat lite tills i morgn .

Imorgon är det Måndag då jag slutar 15.30 ... segt , men det går ändå rätt fort , kommer hem typ 16.45 :s
så tror nog inte det blir stallet i morgon .
aja , hör av mig om morgondagen i morgon som sagt , vad som hände i skolan och sånt , eftersom skolan får besök av två personer :)


♥ L.O.V.E 



Här har ni bilderna !
Min ögonsten 


HAHAH , min galna häst , som precis hoppat upp i luften  ..


Som sagt , han är rätt galen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0