Stressad!

Kom hem skit sent igår så jag glömde av att blogga...men i onsdags var skolan jätte rolig! Kanske inte rolig med alla lektioner men med kompisar o så :)
På morgonen när vi hade SO bakade vi kakor till reklamfilmen. Vi proppade i oss massa marabo och m&m ^^
Mums! Efter skolan åkte skyndade jag mig till bussen, gick till stallet o mockade, gjorde maten o så. Sen borstade jag Pontus väldigt noga o gjorde honom fin, tog på honom sadel o transportskydd. Sen kom Thomas o vi lastade in Pontus i transporten. Verkligen världens lättaste häst med lastning, lastar sig själv typ hahah ;))
Träningen gick bra, fick lite nya tips o så. Åkte hem, åt, pluggade NO -.-', sooov :)
Idag torsdag, skolan rullade väl på. Hade bla NO prov, kändes bra. Jobbiga lektioner men var ju kul med kompisarna. Signe hade köpt "bästa kompis tröjor" hahah :) vi 5 kan verkligen vara oss själva när vi är med varandra, äkta vänner <3
En jobbig sak var ju att "bitcharna" var tvugna att bli avundsjuka, så de bestämde sig för att kaste en boll på mitt huvud när de hade chansen på idrotten...-.-' wellwell ingen idé att lägga åt energie åt no lifers.
Blev tuvärr inget stall idag....:( men imorgon åker jag buss till stallet som vanligt :) tänkte rida lite grann med bommar o träna ögat.
Är lite glad för jag kanske ska få tävla en annans ponnyer :) men vi fårse ska kanske åka dit o provrida någon dag (yyy) hade ju som sagt tänkt tävla på lördag men vi skippar de o miljötränar ist. Kommer ju att vara med på krk som är regional tävling, Lc o Lb
Hörs!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3212877/images/2012/pic_194095065.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0