Träning :)

Hello! Jag hade tid över så då tänkte jag slänga in ett litet inlägg :)
Sista lektionen hade vi matte, vår mentor rättade np så vi hade en vikarie. Eftersom att vi slutade 14.25 och bussen går 14.35 så frågade jag om jag fick gå fem min tidigare ( för att jag först ska hem o lämna väskan, sedan skynda mig upp till kyrkan där bussen går, faktiskt en bit )
Gissa vad han sa ?
- det har inte jag fått någon order om från någon lärare. (vikarien)
- men snälla annars hinner jag inte.(jag)
- det är inte mitt problem (vikarien)
HAHAHAHAHAH!!
Trevlig ellerhur ? ;)
Aja, fick skynda mig som f*n för att hinna, och han drog dessutom över fem min! Undrar om han gjorde det med mening ? ;o
Wellwell, hann iaf med bussen.
Gjorde "varvet" och borstade o myste med Pontus ;) stooor kärlek till den ponnyn! <3
Träningen gick super duper bra! Pontus hoppade fantastikt! Aldrig gått så bra förut! Det var trekombination, volt med ett hinder och lite oxrar 110 cm.

Aa det var allt! Just nu ska jag bara läsa på matten lite och kolla på tv. Det går nämnligen en bra film på 6:an som Jim Carrey är med i. Godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0