Ungefär såhär ! :)

heeejj :)
Idag var jag i skolan om det bara skulle varit studiedag idaagg igen ..
kände bara för att få sova .. menmen .
tyckte det var bättre att ha studiedag igår * måndag* då jag fyllde år , skulle jag gå i skolan till halv fyra och inte komma hem försen 5 ? :o nej ? skulle ju typ inte hinna ett piss då ju ...
så jag är nöjd med att min skola är lite anurlunda av de andra :) * de andra har studiedag imorgon*
aja , det var ju Tisdag så dagen i skolan var ju rätt så chill ändå :)
kom hem , fick i mig lite mat , sedan körde mamma oss till stallet .
vi mockade en box var , red vi ut 2 hästar , red 2 i paddocken , mockade fyllde på vatten , och 8 höpåsar var ..
rätt " stessigt " eftersom det blev mörkt fortare än vad man anar .. :/
yeyyey , Power gick som en ddrrrööömmm ute .. ååhh verkligen hur ffint som helst , jobbade verkligen hur bra som helst med både bjudning och ben , nacke osv . (yyyyy) nöjd med dagens ridning med Power !
Aafke red jag i paddocken , då hon var väldigt stressad :s men blev lugn i mellan åt när jag fick gjort lite "övningar " med henne . hon var väldigt okoncentrerad och kolla mycket på annat i stället för att koncentreara sig på det jag ville hon skulle göra , hon var också väldigt okontakt bar vid olika tillfällen .
kunde gått bättre , men fick ändå i ordning på en del under det lilla passet som blev idag på grund av mörkret .

Nu ligger jag i sängen och är helt slut i min kropp , kryper som sagt ner här rätt tidigt i dag (yy) skönt ibland !!
Imorgon är det skola och det är både prov och spruta * kommer seriöst dööö *
sprutor är något av det värsta jag vet .
har typ lipat varje gång förutom en ..................
usch ! inte trevligt ^^
menmen , det är en viktig spruta .
MEN ! alla säger typ att den gör sjukt jävla ont , fuck om det är sant !
inget jag längar till !
annars är dagen vvällddiiiggttt långtråkig .
får se hur det blir med ridning och sådant imorgon  beroende på om sprutan gör ont eller om jag är död , HAHA :( nä men om jag inte har ont och sånt blir det som dagt ridning :DDDD
men hör av mig imorgon !
♥ L.O.V.E 



Kommentarer
Postat av: Ida <3

VA !? Ska ni ta spruta imon? Då missar ju jag det! :(<3

2012-03-06 @ 22:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0