Uteritt :)

Idag red jag ut på min lilla polle :) var tvungen att skynda mig ut innan det blev mörkt. Pontus var ganska pigg o glad, han hoppade till några gånger mrn annars var de kul. Efter ridturrn red jag lite grann i paddocken (mest galopp) mocka osv. Sedan kom mamma. Imorgon ska jag sova ut (yyy) göra lite läxor o kanske en tur på kungs :) sedan drar jag till stallet och då ska Pontus skos och sedan ska jag rida dressyr för Elin :P torsdag är det skola igen....fast de som är roligt på torsdag är att jag ska hoppträna för Lennart :)

Haft lite snack om Pontus, då han är extremt personlig och en väldigt svår häst! Lite roligt att jag ändå lyckats få upp honom till Lb på bara ett halvår :o fast bara han får "helt" förtroende kommer han visa sin enorma kapasitet. Han har ju startat MsvA så han kan ju..somsagt han är väldigt svår och man måste göra allt rätt, vara lugn, bestämd, rama in honom, komma rätt, benen om osv..väldigt mycket att tänka på, men de ska gå ;)

Meeeen varför måste jaag vara så trött??? Det är ju studiedag ! Ahh ! Jag är så trött så jag måååste sova nu. Haft lite mys innan med lite godis o film (yy) åt mentos som jag fått utav pappa o erika sen dem var i usa, bland annat fick jag lite kläder oxå :) åå de ska bli så skönt att få åka till Florida i sommar o bo i vårat nya sommarhus och åka med våran båt :DD (yy)

Men tack o hej leverpastej!

*gammal bild*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0