Lite om min dag :)

jaa,
inte alls blogg sugen idag :/
wellwell ...
är ju helg så jag har mest tagit det lilla lugna :D
vackande runt halv 10 :)
la mig i soffan osv, sedna plockade jag in och ut diskmaskinen (yy)
vid ett kanske , så drog jag till stallet ,
fixade åt pollen och sedan red jag i paddocken .
fintfint väder var det också !!
ridpasset såg la ut såhär .. :
  • värma upp * skritta på långa tygnar *
  • sedan arbeta i skritt * jobba med små vålter och mjuka upp båda sidorna ..halsen osv*
  • började trava .. * fortsatte med övningen innan *
  • travade sedan i en större volt osv
  • började galoppera
  • två varv runt paddocken * både samlad och ökad * både höger och vänster varv ^^
  • sedan ett skutt på ca 60 cm :s hahahahahahaahahahahahahah
  • av skrittning
ja som sagt , började hoppa Power lite i dag , fyfan vad jag längtat !
vårkänslor !
han var hur het som helst på det lilla putte hindret !
haha , men han gick fint i form i dag också , hade hufsat bra bjudning :)
nöjd .
aja , får la se vad som händer framåt kvällen här .
skulle städat och så .. men pallar inte det idag , får la ta en sväng i morgon om jag hinner :)
eller bara slänga undan allt nu .. wellwell , vi får se :D
höres !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att ni gör för lite inlägg

2012-03-04 @ 17:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0