vad har jag gjort idag ?

Jo , idag har jag ännu en dag varit i skolan ...
dagen gick rätt fort ..
drog hem i det fantastiska vädret .
käkade lite och bytte om på direkten, sedan åkte jag till stallet :)
hade redan mockat båda boxarna imorse och mamma hade gjort hö så det var inget jag behövde göra :)
borstade osv , men jag och johanna och en i stallet red ut och mamma promenerade till en äng ,
okej , power gick verkligen jätte fint .... så blev han jätte stressad för jennie skulle trava lite fram och tillbaka , hon har en travare så det gick ju inte lite fort ... så power blev hur galen och stressad som helst så det spelade ingen roll vad jag gjorde skulle han galoppera och ha sig ,
så han försökte ställa sig några gånger dock lyckades han smått en gång , jag blev ju irriterad och jag var redan i morse på dåligt humör så jag blev rätt sur och tyckte att han lite lyssnade , som han faktiskt inte gjorde i några tillfällen , aja , hanvar galen och kunde inte skritta osv ...
sedan  red jag aafke i paddocken , hon gick fint och så , då hon blir lätt stressad efter galopp osv .  ibland tappa vi kontakten men fann den snappt  igen:)
aja , annars har det inte hänt så mycket , om det är bra väder i morgon ska jag rida power tror jag:)
och så måste jag plugga också , så får se hur det blir med bloggningen !
yeyyyeeeyyy , ha det alla !
♥ L.O.V.E 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0