Vilodag :D

Idag var ju Pontus ledig som sagt <3
Jag o mamma tog en sväng dit och mockade o så. Borstade av Pontus och kratsade hovarna osv. Sen åkte vi hem och åt. Jag o jacob gosade lite med hans hamster o så oxå. Nu ska jag bara borsta tänderna och kolla lite på tv, sedan sovaaa :)
Imorgon tar jag 13.30 bussen till stallet. Ska tvätta Pontus så att han blir fin tills på lördag när vi ska tävla med laget! Sen kommer mamma och jag ska träna lite för henne och sedan rida ut. Bara rida lite lätt imorgon. Söndag har jag ingen anig om vad jag ska göra :/
Men det blir nog ett litet speciellt inlägg där jag skriver om lite olika saker.
Btw blev äääntligen klar med mitt skåp på slöjden :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0